Ako vrátiť tovar pomocou reklamačného asistenta Packeta?

Pri nakupovaní na internete sa občas môže stať, že si zvolíte nesprávne. Ak ste si objednali zlé číslo alebo vám výrobok z nejakého iného dôvodu nesadol, nemusíte sa obávať komplikovaného vrátenia. Všetko vybavíte v priebehu niekoľkých minút pomocou reklamačného asistenta Packeta.

Postup vrátenia produktov

1. Vyberte si výrobok, o ktorý máte záujem

Vyberte si z našej ponuky výrobok, ktorý sa vám páči alebo ktorý potrebujete. Doručiť vám ho vie prepravca DPD priamo na adresu alebo spoločnosť Packeta, ktorá vám vie balík dopraviť nielen priamo k vám domov, ale aj na výdajné miesta alebo do Packeta BOX-u.

2. Výrobok si vyskúšajte a zistite, či vám sedí

Objednaný výrobok si hneď po prevzatí vyskúšajte. Ak by vám bol príliš veľký, malý alebo by vám nevyhovoval z iného dôvodu, ďalej ho nenoste. Vrátenie je možné iba v prípade že tovar nebol nosený, praný a má na sebe štítky (visačky).

Lehota na vrátenie výrobkov je 30 dní.

3. Ak vám výrobok nesedí, kontaktujte nás

Pred vrátením produktu nás kontaktujte. Zašlite nám e-mail na e-mailovú adresu info@danwerk.sk. V e-maili uveďte číslo objednávky, dôvod vrátenia a IBAN k účtu, na ktorý vrátime peniaze.

4. Balík zaneste na pobočku Packeta

Balík zabaľte a prineste na jednu z pobočiek Packeta. Ich zoznam nájdete TU. Zamestnancovi nadiktujte naše ID číslo, ktoré je 91514465. Výrobok, ktorý chcete vrátiť, následne odovzdajte a vyžiadajte si potvrdenie o odovzdaní (v prípade, že vám ho zamestnanec automaticky nevytlačí).

Za tento spôsob vrátenia nič neplatíte. Poplatky za dopravu hradí spoločnosť DANWERK s.r.o.

5. Hotovo!

Po odovzdaní balíka v jednej z pobočiek Packeta je celý proces hotový. Následne už len počkajte, kým vám vrátime peniaze na účet.

Reklamácie

Záručná doba pre fyzické osoby je zo zákona 24 mesiacov. Po prijatí tovaru začneme na reklamácii ihneď pracovať. O rozhodnutí vás budeme informovať do 30 dní. V prípade vrátenia peňazí vám budú finančné prostriedky zaslané v čo najkratšej dobe.